Bestelproces
Bestellen: Het plaatsen van een bestelling in onze webshop is eenvoudig en intuïtief. Klanten kunnen producten personaliseren door een gravure toe te voegen en deze vervolgens aan hun winkelmandje toe te voegen. Het is niet nodig om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen.
Bestelbevestiging: Na het plaatsen van een bestelling ontvangen klanten automatisch een bevestiging via e-mail.
Wijzigingen in Bestelling: Als een klant een fout opmerkt in de personalisatie (bijvoorbeeld een gravure), dient hij of zij ons zo snel mogelijk te informeren om de mogelijkheid van correctie te bespreken. Bestellingen zonder personalisatie kunnen op elk moment geannuleerd worden.
Prijzen: Alle prijzen zijn duidelijk weergegeven op onze website. In het geval van een duidelijke prijsfout behouden wij ons het recht voor om het product niet te verzenden en het betaalde bedrag terug te storten.
Betaalmethoden: Betalingen kunnen veilig worden verricht via een SSL-verbinding. Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder Bancontact, VISA en PayPal.